آرین تپولیآرین تپولی، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

آرین و خیال بافی هایش 2

عمه فاطمه-حاجی کوچیکه

1390/7/27 18:34
146 بازدید
اشتراک گذاری
وختی مکه بودم .بابا گفت هر وقت خانه خدا

 را دیدی ۳ تا ارزوکن .مامانم چشامو گرفت و

من را برد و گفت ارزوت را بگو .من گفتم خدایا

مریزا را خوب کن.به همه بی پول ها پول زیاد بده و هر

 کسی که بجه خواست به او بده آمین.مامانم من

 را بوس کرد وگفت افرین حاجی کوجیکه. آمین.

اگر باز هم برم ارزو میکنم که یک قصر داشته باشم

 و مامان بابام خدمت کارام بشن

 

 

بابام یک امه ی دارد که من دوستی اش نبودم .اخه

 من  خیلی از پیر هایی که صورت انها خت ختی است

خوشم نمی اد.او کر و لال است و به من میگوید م ..م..د.

اما حالا دوستش دارم.چون فهمیدم که وقتی بابام کوچولو بوده

و گرگ بهش حمله کرد امه فاطمه گوش و زبانش را داده

به گرگ بدجن تا بابام را نخورد.مامانم گفت برای این من

باید او را دوست باشم.چرا امه گرگ را با چوب گنده نزد؟

 

Happy birthday, Aries!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)