آرین تپولیآرین تپولی، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

آرین و خیال بافی هایش 2

عروسی دختر خاله-دسته گل آرین

1390/7/27 18:28
92 بازدید
اشتراک گذاری
دو سالم بود بابام من را برد سر کارش. من با در اتاق

 بازی میکردم که یک نفری آمد با مهربانی گفت

چطوری ارین جان. اما من که خجالتی بودم در

را محکم بستمو اون افتاد روی زمین و بینی اش

 شکست .من یادم نیست مامانم برام تعریف کرد

ناراحتی شدم. اما مامانم گفت

اون حالا خوبه و من دیگر نباید خجالتی باشم

 اگر او را میدیدم میگفتم ببخشید

 

 

تابستان عروسی داشتیم.دخترخالم عروسی شد.من او را

 زیاد دوست دارم .یک آقایی پرسید قبوله که عروس بشی

اما من نشنیدم اون بگه بله.فقط اقا داماد گفت بله.

انها یک کالسکه سیندرلا که از  کدو تبدیل شده بود و

یک اسب قوی که قدرتش ر ا از دست داده بود داشتند

همه او را ناز کردند اما من ترسیدم اخه خیلی بزرگ بود

خیلی پول سبز جم کردم اما اخر همه را گم

 کردم و گریه کردم اما خالم انها را پیداکرد .مرسی خاله جون

 Sirtaki

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)