آرین تپولیآرین تپولی، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

آرین و خیال بافی هایش 2

ورود ادم بدها ممنوع-ارزوی کوچک من

1390/7/27 18:25
120 بازدید
اشتراک گذاری
 ازمدرسه که امدم با مامانم وبم را دیدم خاله

 راست میگفت  اون گفت داداشی موازب باش 

همه جوری ادم است. یکی نوشته بود دروقگو

هفت سالته و حرفای بد .من تو دفترم

مینویسم از تابستان مینوشتم که دیکته یادم باشد

 بدن یواش تو کامپیوتر مینویسم من کامپیوتر بلدم

 تو مدرسه یادم دادند خسته که میشم

مامانم یا بابام کمکم میکنند بدش برام شکل میارند

 من میگم این خوب است.خوب هفت سالمه .ای کاش یه رمز

داشتم که ادمای بد نیایند تو .خوبه که تنهایی نیستم

Dancing witch

 

 

من رنگ سورتی را دوست ندارم.من از بازی های دخترونه

 خوشم نمیاد.اروسک باربی دوست ندارم.اما اشق مامانم

هستم من هیچ وقتی ازدواج نمیکنم چون

میخام تا اخر دنیا با مامانم زندگی کنم من نمیخاهم

بزرگ شوم چون نمی خاهم مامانم پیر بشود دوست دارم

همیشه بچه باشم تا اون من را بوس و ناز کند و بابام

اخم نکند و بگه ارین دیگر بزرگ شده باهاش اینجوری

مسله بچه ها حرف نزن و لوسش نکن .مامان جون قول بده

من همیشه نی نی کوچولوی تو هستم تو رو خداااااا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)